Wednesday 9 July 2014

Emma Maembong muat naik status, Zizan nafi bukan untuknya

Ramai yang tertanya-tanya tentang status hubungan cinta antara Emma Maembong Zizan Razak apabila Emma dilihat memuatnaik gambar dengan tulisan yang sungguh emosi seolah-olah ada masalah antara dia dan Zizan. Betulkah status itu ditujukan kepada Zizan, atau Emma sekadar suka-suka berkongsi gmbar tersebut. 

zizan emma
Dasyat juga makna kata-kata yang ditulis oleh Emma ini. Kalau ditujukan kepada Zizan, memang menunjukkan yang hubungan mereka ada masalah. Nasib baik Zizan telah tampil dan menafikan kata-kata tersebut ditujukan kepadanya. Kata Zizan menerusi Mstar Online:-
Saya tidak rasa luahan perasaan itu ada kena mengena dengan saya atau hubungan kami sebaliknya percintaan kami masih berjalan seperti biasa tanpa sebarang masalah. Emma adalah seorang yang suka berkarya dan apa yang dimuat naik itu mungkin salah satu daripadanya.
Tidak perlu buang (gambar itu) kerana mungkin apa yang diluahkan itu mewakili orang-orang yang mempunyai perasaan sedemikian. Saya dengan Emma ok jer malah baru semalam kami bersama-sama menjayakan sebuah acara bersama-sama.
zizan emma

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog