Tuesday 8 July 2014

Kanak-kanak 3 tahun maut terkurung di dalam kereta

Buford, SC - Seorang kanak-kanak berusia 3 tahun telah meninggal dunia kepanasan selepas beberapa hari  dikunci di dalam kereta dalam satu jangka masa yang lama.

Pegawai-pegawai berkata Logan Cox meninggal dunia pada pagi Ahad di Pusat Perubatan Carolinas di Charlotte, North Carolina.

Lancaster County Koroner Mike Morris berkata Pejabat North Carolina Perubatan Pemeriksa di Charlotte masih tidak dapat memastikan punca kematian kanak-kanak itu.

Pejabat Lancaster County sheriff kata Logan mengalami strok haba yang teruk pada Rabu lepas selepas dia memanjat ke dalam kereta dengan anjing di rumah keluarganya di Buford dan terperangkap.

Budak lelaki itu meninggalkan rumah tanpa pengetahuan ibunya. Pihak yang berkuasa tidak tahu berapa lama anak itu telah di dalam kereta sebelum dia ditemui. Anjing itu juga meninggal dunia, beritahu datuk kanak-kanak itu kepada USA Today.

Amber Cox, ibu kepada mangsa memberitahu bahawa anaknya sentiasa mahu memandu. Beliau percaya bahawa itulah sebab dia memanjat ke dalam kereta.

Beliau memberitahu stesen yang dia menjumpai Logan di tempat duduk pemandu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog