Saturday 11 October 2014

(35 GAMBAR) Kucing-Kucing Yang Comel Dan Lucu


Ada yang gemar membela kucing dan ada juga yang gemarkan anjing.

Perbalahan antara cat person dan dog person ini yang entah sejak dari bila wujudnya, kadang-kadang mewujudkan debat yang tak masuk akal terutamanya di bahagian komen video-video Youtube.


Tapi yang beragama islam pastilah akan memilih kucing, kecuali bagi mereka yang tak suka kucing mungkin akan mencari alternatif haiwan lain seperti arnab, ikan, hamster, burung, mentibang, mentadak mentadu, penguin albino, siamang gagap dan sebagainya.

Kucing yang selain menjadi haiwan kesayangan Rasulullah, juga boleh memberi manfaat kepada pembelanya, seperti peneman kesepian bagi mereka yang foreveralone, mengurangkan stress dan juga boleh memberi manfaat kesihatan.

Selain itu memiliki haiwan kesayangan tidak kira samada kucing atau haiwan lain sebenarnya boleh mengubah hidup seseorang seperti kisah seorang lelaki ini yang mengambil keputusan untuk tidak membunuh diri kerana anak anjing kesayangannya. Kucing juga mempunyai beberapa sifat menarik yang mungkin tidak diketahui ramai.

Hah, jadi macam mana? Anda sukakan haiwan apa? Saya pastilah gemarkan kucing, jika tidak takkanlah saya nak buat entri pasal 35 gambar kucing comel yang lucu dan menggelikan hati ni. Hehe, cekdemout!






4 comments:

  1. Comel betul kesemuanya. Tapi yang first tu terbaik. Comel je dia gelak! hehehehe

    ReplyDelete
  2. YIP KUM FOOK (LAWYER) BOHONG KATA RESITS KUIL HILANG!
    Kepada orang ramai yang di hormati,
    YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) mengaduan ke Polis resit yang simpan di tempat Kuil yang sunyi pun hilang. Mengapa pencuri bolih tahu? Mengapa CCTV tak rakam? Semua cakap bohong.
    Ini semuanya dia bermain wayang sendiri. Siapa mahu curi resit yang tidak berhargai itu? Ini bukan duit? Ini bukan Mas? Kerana dia cuba menutup akaun yang tidak serata Kuil SAMNAK SAMBODHI, TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, MALAYSIA. Dia ingat orang ramai semua bodoh.

    To the public that is respected,
    YIP KUM FOOK (MCA Gombak) report to Police: donation receipts keep in Temple a quietly were disappeared. Why thieves can know? Why CCTV not record? All telling lie.
    This is his entire play movie. Who wants to steal invaluable receipts? This is not money? This is not gold? Because he tried to cover unbalance account of SAMNAK SAMBODHI, TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, MALAYSIA. . He thought, people are stupid.
    FORWARD BY SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES

    ReplyDelete
  3. 小心Yip Kum Fook & Associates No. 2A & B, Jalan 53, Desa Jaya, Kepong, 52100, Kuala Lumpur, WP Kuala Lumpur 03-6272 3689 是一位大老千 骗财骗色 衆人要小心 不要中招

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog