Friday 20 June 2014

Saya sudah malas- Amy Search

Baru-baru ini kecoh tentang peminat-peminat Nabila Huda yang bertindak mengajaknya untuk menukar agama gara-gara gaya hidupnya yang agak sosial. Sebelum ini pernah timbul kontroversi mengenai gaya berpakaiannya yang agak seksi dan bebas. Ini menambahkan lagi kontroversi yang melanda pelakon besar negara yang sangat berbakat ini. 
Ayah kepada pelakon itu, Amy Search sudah mula tidak mahu ambil peduli dengan kontroversi-kontroversi yang melanda anak perempuannnya itu. mungkin kerana sudah kecewa atau terlalu sedih dengan gosip yang sentiasa melanda Nabila Huda.
Berkata menerusi Sinar Harian, Amy Search memaklumkan yang dia enggan lagi mengambil tahu perihal anaknya itu. Kata Amy:-
Sebenarnya, saya baru tahu perkara ini (peminat ajak tukar agama). Saya dah malas! Saya tidak mahu komen apa-apa. Saya hanya akan berkongsi perasaan bersama isteri saya sahaja. Saya tidak akan bercerita kepada media. Dengan siapa dia bersama, di mana dia berada, saya tidak tahu dan tidak mahu ambil tahu. Biarlah dia
nabila huda

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog