Friday 7 November 2014

Pengantin Perempuan Bergurau Make Up Nampak Tua Tapi Dimalukan Bakal Lelaki Sendiri!


Inilah hari perkahwinan yang paling malang untuk perempuan ni. Perempuan-perempuan semua mahukan hari perkahwinan yang sempurna dan menggembirakan. majlis yang indah, solekan dan baju yang cantik dan sempurna sebagai pengantin. Tapi lain pula yang dengan pengantin wanita ini yang bernama Qing Kao yang berumur 26 tahun.


Situasi ini berlaku di bandar Shenzhen di tenggara wilayah Guangdong, China. 

Pada hari perkahwinan dia dan teman lelakinya, Guo Chien, Qing bertindak mengenakan make up untuk memberi kesan kedutan dan kulit pucat seperti wanita 50 tahun sebagai kejutan gurauan kepada calon pengantin lelakinya. 

Tapi sayangnya, tindakannya itu menyebabkan Guo berasa sangat marah dan memarahinya di depan khalayak ramai dan kemudiannya menaiki teksi dan meninggalkan Qing berseorangan dan menangis di situ. 

"Saya fikir dia akan tertawa dan melihatnya sebagai jenaka. Tapi dia sangat marah dan berkata tidak akan bergambar dengan saya jika seperti ini. Dia kemudian masuk teksi dan pergi," jelas Kao.

Apalah, best apa orang tu buat make up macam tu. Barulah rare kan.. Tak pasal-pasal malu sorang-sorang perempuan tu, ish3

Jom tengok gambar-gambar di bawah:



























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog