Friday 7 November 2014

Inilah 10 Orang Pelacur Yang Terkenal Dalam Sejarah Dunia!


Cantik dan seksi kan perempuan ni. Inilah aset yang digunakan oleh wanita-wanita untuk melacurkan diri sama ada untuk mencari wang atau sebagai batu lompatan untuk menjadi lebih terkenal dan lebih kaya. Artis-artis barat pun banyak guna cara ni untuk jadi famous atau lebih tawaran berlakon gituu. Contoh? Tak payah bagi contoh lah. Berlambak.. Google jelah.

Jomm kita tengok 10 orang pelacur paling terkenal di dunia!
Cekidoutt



 Lulu White
- Dia hidup pada 1900 dan berasal dari New Orleans. Dia bukan hanya pelacur malah merupakan pemilik pusat pelacuran iaitu Mahogany Hall. Dia selalu menghabiskan kerja malamnya dengan golongan atasan dan orang yang paling berkuasa.



Nell Gwyn
- Seorang penjual buah yang memberi layanan 'extra' untuk mendapatkan tip. Akhirnya dia berjaya menawan hati King Charles II dan dijadikan gundiknya.



Cora Pearl
- Dilahirkan di England pada tahun 1835. Dia menggunakan kecantikan dan bakat sosialnya untuk mencapai kegemilangan walaupun terpaksa menari bogel dan mandi telanjang dalam champagne.



Raquel Welch
- Dilahirkan dengan nama Jo Raquel Tejada di Chicago pada 1940



Marilyn Monroe
- Kehidupan asalnya merupakan anak yatim dah miskin, kemudiannya menjadi penari di kelab-kelab malam yang akhirnya masuk ke dunia populariti. Dia memang terkenal dengan keseksian dan kecantikannya namun ada khabar yang mengatakan dia tidak perlu bekerja keras untuk mencapai populariti. Kononnya, dia mendapat kira-kira $ 500 sehari "melepak" dengan penerbit dan pengarah dengan melakukan beberapa kerja lucah.



Sally Salisbury
- Memulakan 'kerjaya' di jalanan ketika masih di awal remaja di London pada abad kelapan belas dan dia tidak pernah menoleh ke belakang lagi. Dikatakan hampir separuh dari laki-laki di London pernah menjadi pelanggannya.



 Calamity Jane
- Dia dikenali sebagai pengakap dan penembak India, tetapi apabila dia tidak berbuat demikian, dia akan 'tidur' dengan koboi di Fort Laramie.



 Russell Brand
- Dia mempunyai masalah dengan dadah dan dia juga merupakan escort man iaitu 'pengiring' atau 'pendamping' sebagai kerja part time. Pernah berkahwin dengan Katy Perry tetapi kini mereka sudah bercerai.




Aspasia
- Pelacur yang paling popular di Athens dan hanya melayan serta meniduri orang atasan yang terkenal saja.


Mata Hari lahir di Belanda dengan nama Margaretha Geertruida Zelle. Dia merupakan penari eksotik dan pelacur kelas tinggi di Paris. Dia hanya bergaul dengan orang kelas atasan dan menjadi pelacur kepada ramai lelaki yang berpangkat tinggi dan terpenting dalam tentera dan ahli politik. Dia mati dibunuh oleh Firing Squad pada 15 September, 1917 pada usia 41 tahun kerana disyaki merupakan ejen pengintip untuk Jerman



sumber: lazypalace.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog