Sunday 22 June 2014

Wanita dirogol dan digantung di pokok di Pakistan

WARNING GRAPHIC IMAGE: A policeman stands near the body of Muzammil Bibi, 20, after policemen lowered her after she was found hanging from a tree in the town of Nawan Kot, located in Pakistan's Punjab province June 20, 2014
Seorang wanita berusia 20-an telah dirogol beramai-ramai, dibunuh dan digantung dari pokok di Pakistan.

Polis Pakistan berkata Muzammil Bibi telah diserang oleh tiga lelaki dalam bidang yang di kawasan Layyah yang miskin di wilayah Punjab yang padat dengan penduduk.

Pegawai kanan Sadaqat Ali Chohan berkata: 'Ini adalah kali pertama dalam 22 tahun saya dalam perkhidmatan polis bahawa saya telah melihat apa-apa kes, di mana seorang gadis telah dirogol dengan cara ini dan mati tergantung di pokok.

"Kami pernah mendengar kes-kes seperti di India tetapi tidak pernah di Pakistan. Pakaian gadis itu telah koyak. Kami menurunkannya dan menghantarnya ke hospital."

"Badannya mempunyai tanda-tanda pergelutan. Kami telah menahan tiga individu yang telah mengaku kepada jenayah itu."

Menurut polis, yang perempuan yang berusia 20 tahun itu bertindak menentang dan menyebabkan dia dicekik penyerangnya.

Polis berkata, ibu bapanya menghabiskan sepanjang malam mencari beliau dan mendapati badannya tergantung di pokok pada keesokan harinya.

Dalam jenayah teramat sama yang berlaku pada bulan Mei, dua sepupu remaja ditemui tergantung dari pokok selepas dirogol di utara India.

Tiga lelaki telah ditangkap atas pembunuhan. Dua anggota polis juga telah ditahan kerana disyaki cuba menutup jenayah itu.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog