Friday 27 June 2014

Budak perempuan 3 tahun ditangkap kerana rompakan bersenjata

Polis mengatakan mereka telah diberikan maklumat palsu selepas jiran yang busuh hati memfailkan aduan yang berniat jahat yang membawa kepada penangkapan seorang kanak-kanak perempuan yang berusia tiga tahun untuk rompakan bersenjata dan mengganggu keamanan 
Seorang gadis India berusia tiga tahun telah ditangkap kerana rompakan bersenjata dan mengganggu keamanan selepas jirannya memfailkan aduan yang berniat jahat, kata polis semalam. 
Apabila pegawai-pegawai mahu menahan dan ibu bapa kanak-kanak itu menunjukkan bayi mereka yang berusia tiga tahun, polis menyedari mereka telah diberi maklumat palsu. 
Keluarga itu kemudiannya berasa sangat marah sehingga mahu bertindak lari dari kampung tempat tinggal mereka tetapi ia mengambil masa dua bulan untuk memujuk pihak polis untuk menggugurkan tuduhan. 
Penangkapan terbaru pegawai-pegawai telah dikutuk oleh majistret daerah, yang berkata beliau telah mengarahkan pihak polis untuk menarik balik tuduhan dan menjalankan siasatan ke atas mengapa mereka telah menyiasat kes yang tidak masuk akal terhadap budak perempuan berusia tiga tahun itu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog