Friday 30 January 2015

(VIDEO) Lelaki Melamar Kekasih Di Pusat Beli Belah Dan Dapat Hadiah Yang Tak Boleh Belah!



Video ini menjadi viral selepas ditonton  lebih dari 100,000 orang di seluruh dunia sejak penampilan pertamanya pada awal minggu ini. Video yang berdurasi 2 minit ini dilihat dirakam menggunakan telefon pintar di sebuah pusat membeli belah.

Ia bermula dengan pasangan berjalan sehingga sekumpulan penghibur di dalam pusat membeli-belah mengikut dan memainkan muzik untuk pasangan itu. Lelaki itu pula mula memberi ucapan kata-kata cinta kepada kekasihnya di hadapan orang-orang yang berada di sekeliling.

Apabila pemuzik-pemuzik itu mula memainkan lagu, dia terus mengatakan, "Awak adalah daya tarikan saya, sweetie pie saya, adalah cutie pie saya, segala-galanya untuk saya," katanya, "dan saya tahu ini nampak macam licik, tetapi saya mahu semua orang tahu, awak memang membuat saya benar-benar gembira. "

Gadis itu jelas kelihatan malu kerana semakin banyak orang berkumpul di sekeliling. Tidak lama kemudian kereta api mainan coklat gelap berlalu dengan Bournville Cadbury dan slogan 'Not So Sweet' terang-terangan terpampang di atasnya.

Ketika lelaki itu mula melutut dan bersedia untuk melamar, gadis itu tiba-tiba bertindak mengambil gitar salah seorang pemain muzik dan mengetuk kepala kekasihnya dengan gitar itu sehingga lelaki itu terjatuh ke atas lantai. 

Namun, selepas video itu tersebar, ramai yang memberi pendapat mengatakan bahawa video itu direka-reka seperti video lamaran yang sebenar.

"Berlakon. Tak ada orang yang jatuh macam tu lepas kena pukul," kata seorang pengkomen di laman sosial. "gadis tu nampak sangat tahu di mana letaknya gitar itu. Memang sudah diskripkan."

Jom tengok video ni


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog