Tuesday 27 January 2015

Apa Jadi Bila Patung Hidup Barbie Jumpa Dengan Patung Hidup Ken? Hasilnya Kelakar!



Dua model kosmetik, yang kelihatan seperti yang sebenar Barbie dan Ken anak patung, bertemu buat kali pertama - tetapi mereka tidak suka pada pandangan pertama mereka.




Valeria Lukyanova, 23, yang suka rambut panjang yang diperangkan, pinggang miniscule dan payudara besar, terbang dari rumahnya di Ukraine ke New York untuk menemui anak patung hidup Ken, Justin Jedlica,32 untuk episod rancangan televisyen Inside Edition.

Malangnya, kedua-duanya yang mirip dengan patung barbie hidup dan patung ken yang hidup tidak berapa teruja apabila berjumpa antara satu sama lain.

Menurut The Sun pasangan itu 'membenci pandangan mata antara satu sama lain' dan gambar menunjukkan mereka nampak kekok apabila berdiri bersebelahan.

Encik Jedlica mula dilimpahi kemasyhuran tahun lepas apabila muncul bahawa dia telah membelanjakan $ 100,000 dalam prosedur menaikkan badan. Tahun ini dia pergi di bawah pisau untuk masa yang ke-100.

'Saya telah sentiasa berminat untuk menjalani pembedahan plastik kerana ia menunjukkan kekreatifan saya,' katanya dalam satu temu bual di rancangan televisyen The Doctors.

Antara pembedahan beliau adalah lima rhinoplasties, bentuk tulang kening tengkorak dan augmentation ke pipinya, bibir, punggung dan dagu.


 Menurut laporan pasangan itu 'membenci pandangan mata antara satu sama lain'

Dia berpaling kepada pembedahan plastik apabila dia berusia 18 tahun, bermula dengan menjalankan pembedahan mengubah bentuk hidungnya.

'Kanak-kanak bermain dengan Barbie dan Ken sepanjang masa supaya ia memberi kesan kepada kami dari usia muda yang ia adalah lambang kepada apa yang indah.'

Valeria Lukyanova mengakui bahawa dia telah obses dengan Barbie sejak berusia 5 tahun.


muka sebelum 
selepas

Rupa Valeria dikatakan telah berubah secara drastik sejak beberapa tahun lepas namun dia menegaskan bahawa dia tidak pernah menjalankan pembedahan pada mukanya dan perubahan itu hanyalah kerana kesan dari make upnya.

 Cik Lukyanova berkata bahawa dia hanya mempunyai implan payu dara dan dia mengekalkan rupa badannya dengan menjalankan latihan yang intensif di gim selain mengamalkan diet dan make up yang tebal.

Untuk meningkatkan penampilan Barbie dia memakai kanta lekap biru untuk menutupi matanya yang berwarna hijau.

'Saya tidak menyembunyikan bahawa saya telah menjalani pembedahan plastik ... saya mempunyai implan payudara kerana saya mahu menjadi sempurna'

Dalam satu temu bual sebelum ini dengan V Magazine dia berkata di dalam waktu pagi dia suka mengurut wajahnya dan kemudian menghabiskan seluruh masa beliau di internet.

Meditasi juga merupakan salah satu kegiatan masa lapang kegemarannya dan dia mendakwa bahawa 'kerja sebenar' beliau adalah 'seorang guru di Sekolah Habis Badan Travel' - satu institusi yang dilaporkan mengajar pelajar bagaimana untuk meninggalkan badan fizikal mereka dan perjalanan dalam alam rohani.

Kembali pada subjek menjadi boneka hidup, Cik Lukyanova memberitahu Inside Edition: 'Barbie adalah wanita ideal' sambil menambah bahawa dia telah terpesona dengan watak Mattel sejak berusia lima.

Justin telah menjalankan 90 pembedahan di muka dan wajahnya untuk mendapatkan rupa seperti anak patung

Operasi yang berbeza: Encik Jedlica mempunyai pembesaran bibir (atas) dan implan dada (bawah)



Encik Jedlica dan Cik Lukyanova tidak pernah bertemu sebelum kemunculan televisyen baru-baru ini, tetapi mereka tahu antara satu sama lain.

Akhir November Encik Jedlica berkata bahawa dia mendapati Cik Lukyanova cantik tetapi dia katanya kepada The Huffington Post: 'Bagi saya rupanya terlalu banyak ditutup dengan solekan, rambut palsu dan juga corset untuk tunjuk pinggangnya seolah ramping.'

Cik Lukyanova membalas kembali, memberitahu The Sun: 'Justin berkata perkara-perkara buruk tentang saya tetapi beliau mempunyai lebih daripada 90 operasi, manakala saya hanya mempunyai satu.

'Saya tidak menyembunyikan bahawa saya telah menjalani pembedahan plastik. Saya mempunyai implan payudara kerana saya mahu menjadi sempurna'

'Dia tidak layak untuk menentukan yang mana palsu dan yang mana tidak palsu. Saya rasa dia seorang lelaki yang kacak, tetapi dia terlebih buat di bibirnya.'

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog