Wednesday 28 January 2015

Awie Hanya Dibenarkan Jumpa Anak-Anaknya Selama 4 Jam Dalam Sebulan


Kalau sebelum ini Awie telah diberi hak penjagaan sementara untuk anak-anaknya hasil perkahwinan dengan Rozana Misbun, kali ini giliran isterinya pula diberikan hak tersebut. Sebelum ini Rozana telah berjaya mendapat hak untuk Keputusan tersebut telah diputuskan oleh Hakim Syarie, Ibrahim Deris Mahkamah Tinggi Syariah Kuala Lumpur pada hari ini. Keputusan ini pastinya satu kemenangan besar buat Rozana Misbun yang telah dihalang oleh Awie daripada bertemu anak-anaknya.


Lebih malang, Awie hanya diberikan hak melawat di kediaman anak-anak tersebut selama dua jam sebanyak dua kali sebulan iaitu pada hari Sabtu dan Ahad pada minggu pertama dan ketiga dengan memaklumkan kepada Rozana. Awie dilarang daripada mengambil atau mengacau anak-anak berkenaan di kediaman anak-anak tersebut tinggal atau di sekolah atau di mana-mana tempat melainkan sebagaimana yang dibenarkan oleh mahkamah.


Anak-anak Awie dan Rozana Misbun iaitu Putra Ahmad Merrah, 8, Putra Ahmad Rezzki, 7, dan Puteri Qasseh Antasha, 5, diserahkan kepada Rozana sebagai ibu sehingga perintah kekal hak jagaan anak dikeluarkan oleh mahkamah. Semoga segalanya berjalan lancar dan semua pihak terbabit mengikut arahan mahkamah. Sumber Mstar Online.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog