Wednesday 3 December 2014

SEDIH.. Ibu Bapa Rayu Tamatkan Nyawa Anak Dengan Segera


SHAAXI: Sepasang suami isteri disini merayu kepada sesiapa yang sanggup bagi anak kesayangan mereka mati dan pergi dengan tenang.




“Tolong tamatkan riwayat hidup anak saya,’’ 

Itu la kata-kata yang keuar dari mulut pasangan tersebut dan anda mungkin fikir perkara ini pelik dan kejam. tetapi itulah ayng terjadi kepasa pasangan ini apabila tidak sanggup lagi melihat penderitaan anak perempuan kesayangan mereka yang menghadapi tumor yang semakin hari semakin besar dimukanya kerana kanser pada retina mata.



Kerana menghidapi penyakit ini menyebabkan doktor terpaksa membuang mata kiri kanak-kanak bernama  Zhao Zihan,4,  dan kini kanser tersebut teah merebak kebahagian tengkuknya dan membengkak dengan besar.


Zhao Zihan dilahirkan seperti kanak-kanak normal biasa dan menjadi anak kesayangan keluarga tersebut. Tetapi pada umur dua tahun dia telah disahkan doktor mengalami kanser tersebut dan menyebabkan bahagian mukanya mula membengkak dan membesar.

Bapanya, Zhao Lipeng, 27, berkata, mereka berharap agar dapat mencari hospital yang dapat membantu menamatkan riwayat anak mereka agar dia boleh meninggalkan dunia ini dalam keadaan tenang.- Siakapkeli.com.my

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog