Friday 18 July 2014

Rakyat Malaysia tidak puas hati Kiki jadi selebriti

Baru-baru ini stesen radio ERA Fm telah menjemput Kiki a.k.a pembuli jalanan ke konti mereka dan menemu bual wanita itu. Kiki telah memohon maaf kepada pakcik yang dimarahnya semasa kejadian keretanya dilanggar pakcik itu. Tak tahu kenapa stesen radio tersebut jemput Kiki dan bukannya Pakcik Lim. 
Sepatutnya yang dijemput Pak Cik Lim, bukan Kiki. Kiki ada buat apa-papa kebaikan ke? Yang kita semua tahu dialah yang bertindak memarahi warga tua tersebut. Walaupun niatnya hadir ke ERA FM untuk meminta maaf, tapi dah nampak tak ikhlas sebab memohon maaf dari radio. Kenapa tak nak minta maaf depan-depan pak cik tu. Ni yang geram ni..
pak nil dan era
Kalau lepas ini tiba-tiba si Kiki nie ada orang nak ambil jadi artis/pelakon/iklan, memang tak tahulah nak cakap apa. Diharap dengan publisiti yang diberikan ini juga tidak menyebabkan orang ramai berbuat jahat dan merakamkan video mereka dengan harapan untuk muncul di TV dan radio. Parah kalau ramai yang buat macam itu.
pak nil dan era
pak nil dan era
Di atas ialah beberapa komen di Facebook Era FM yang jelas kecewa dengan tindakan stesen radio itu menjemput Kiki ke konti. Memang tak masuk akal sungguh perbuatan tersebut. Turut menerima tempias ialah PakNil yang telah menemurah Kiki untuk program H!Live. Ramai peminat yang melahirkan rasa kecewa kerana Paknil sanggup membawa si pembuli jalanan itu ke dalam kaca tv.
pak nil dan erapak nil dan erapak nil dan era
Tapi apa-apa pun, dia dah minta maaf kan. Tak baik benci orang lama-lama. Bukan semua orang sempurna. Pak Cik tu sendiri pun dah maafkan Kiki. Kita pun kenalah buat benda yang sama, kan?

1 comment:

  1. Pakcik lim dijemput juga tapi x dapat hadir.. jangan la marah marah.. siapa anda nak cakap ikhlas tak ikhlas... doakan semoga kiki dapat pngajaran..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog