Tuesday 11 November 2014

Lelaki Ini Popular Kerana Tiru Gaya Artis!

SEKARANG ni nak jadi popular bukan suatu perkara yang sukar sekiranya anda seorang yang berani untuk ‘memperbodohkan’ diri atau cuba menjadi lain daripada lain untuk menarik perhatian orang di luar sana.

Begitu jugalah yang terjadi kepada seorang lelaki yang berasal dari New Zealand ini, Liam Martin apabila laman Instagramnya kini meningkat kepada jumlah jutaan pengikut hanya disebabkan kegemarannya yang suka meniru gaya selebriti popular Hollywood.


Setakat ini Liam mengumpul sebanyak 1.8 juta pengikut di laman Instagramnya, waverider_.

Antara gaya artis yang pernah ditirunya adalah Miley Cyrus, Lady Gaga, Jennifer Lawrence, Cara Delevingne, Taylor Swift, Katy Perry dan Nicki Minaj.

Bukan hanya meniru gaya selebriti Hollywood, sebaliknya Liam turut meniru gaya watak-watak popular dalam filem blockbuster antaranya Elsa daripada filem Frozen, Effie (The Hunger Games) dan Ariel dari filem The Little Mermaid.

Yang menariknya, dia sedaya upaya cuba memastikan gaya yang ditirunya 100 peratus sama dengan gambar yang asal, contohnya sama daripada segi latar belakang gambar dan persekitarannya.

Liam turut memanfaatkan ‘props’ seperti beg plastik sampah sebagai busananya dan mee segera bagi meniru gaya rambut kerinting trademark Taylor Swift.












































No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog