Thursday 13 November 2014

Kanak-kanak 4 Tahun Ajar Anak Jiran Seks Oral!

Gambar hiasan
Seorang surirumah begitu marah sekali apabila seorang kanak-kanak lelaki yang berusia 4 tahun melakukan oral seks terhadap anaknya yang mana berusia 3 tahun.

Kini wanita yang berusia 32 tahun itu terpaksa mengawasi segala aktiviti anaknyabaik setiap kali sebelum tidur dan memasuki tandas kerana selepas kejadian itu anaknya sudah mula pandai memuaskan nafsu sendiri.

“Saya terpaksa memukul tangannya setiap kali dia cuba memuaskan dirinya dan ia amat mengecewakan apabila melihat anak yang masih kecil tetapi sudah terdedah dengan perlakuan sebegitu.

“Antara perkara yang kami lakukan ialah menghantarnya ke lebih banyak kelas agama Islam dan memberi panduan kepadanya tentang apa yang betul dan apa yang salah,” katanya menerusi The Star Online.

Kejadian itu berlaku di luar rumah mereka pada jam 5.30 petang pada 7 November Lepas sebelum ditangkan oleh ibunya.

Menurut wanita tersebut, seluar anaknya itu dilucutkan untuk dilakukan orang seks oleh kanak-kanak 4 tahun itu.

“Saya terpaksa mengawal pergerakan anak saya selepas beberapa orang jiran memberitahu, kanak-kanak sama turut melakukan perkara itu kepada anak mereka.

“Pada mulanya, saya tidak mempercayai cerita jiran-jiran, tetapi kini saya melihatnya sendiri,”tambahnya lagi.

Sebelum insiden itu berlaku, anaknya itu juga ada mengadu sakit di bahagian kemaluan sejak bulan lepas. Bagaimanapun wanita itu tidak mengesaki apa-apa yang mencurigakan.

“Hanya apabila saya melihat sendiri perlakuan menjijikkan itu saya sedar ia telah pun berlaku beberapa kali dan betullah apa yang dikatakan oleh jiran saya.

“Saya tidak menyalahkan anak jiran saya, kerana dia masih terlalu muda dan mungkin terikut-ikut selepas melihat benda-benda yang tidak senonoh,” katanya.

Keputusan yang diambil wanita itu untuk bertemu keluarga kanak-kanak empat tahun itu begitu mengejutkan kerana keluarga kanak-kanak itu mempertahankan anaknya.

Lebih mengecewakan lagi apabila wanita itu mengambil keputusan untuk bertemu dengan keluarga kanak-kanak 4 tahun itu namun keluarga berkenaan mempertahankan ananknya.

Selain itu, wanita itu turut dituduh mereka-reta cerita. Bagaimanpun dia memberitahu bahawa anak mereka itu memerlukan bantuan untuk pemulihan. Setelah itu keluarga tersebut mecabarnya untuk membuat laporan polis.

Kini laporan polis telah dibuat di Balai Polis Tanjung minyak oleh surirumah tersebut. ─Siakapkeli.com.my

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog