Saturday 15 November 2014

12 Orang Yang Mengubah Suai Badan Dengan Melampau!


Rick: The Zombie Boy
 
Dia menjadikan dirinya menjadi zombie. Setakat ini, lebih daripada 24 jam tatu --dengan kos sebanyak lebih $ 4,075 dollars-- Ini menjadikan dia seorang selebriti kecil di internet, di mana orang tidak boleh membuat keputusan jika dia seorang yang berwawasan pengubahsuaian badan atau pesakit mental.. 



Dennis Avner: Catman
Dennis Avner: Catman Dennis Avner, juga dikenali dengan "Catman" menjalani pembedahan besar yang luar biasa untuk kelihatan seperti haiwan kesukaan beliau, harimau. Pengubahsuaian menyeluruh termasuk tatu, implan transdermal untuk membolehkan misai untuk dipakai, implan subdermal untuk mengubah bentuk muka dan pemfailan dan pembentukan gigi untuk membuat mereka kelihatan lebih seperti harimau.



Julia Gnuse: The Illustrated Lady
 
Julia Gnuse, juga dikenali sebagai illustrated lady, dilahirkan dengan keadaan yang dipanggil Porphyria yang menyebabkan kulit melepuh dia kerap dan akhirnya menyebabkan parut. Dalam usaha untuk menampung ini sehingga dia mula mendapat tatu di kawasan yang terjejas. Selepas 10 tahun dia telah memegang Rekod Guinness untuk menjadi wanita yang paling tatu di dunia.



Tom Leppard: The Leopard Man
 
Dahulunya dianggap oleh Guinness Book of World Records sebagai lelaki yang paling tatu di dunia, Tom Leppard, kini berusia 73 tahun, melarikan diri dari masyarakat selepas menghabiskan £ 5.500 untuk mempunyai corak-corak seperti harimau bintang di badannya. Beliau tinggal di sebuah kabin kecil di Isle of Skye, Scotland. 

Eric Sprague: The Lizardman
 
Eric Sprague atau Lizardman yang lahir pada tahun 1972, adalah orang pertama yang mempunyai lidah yang bercabang. Lelaki berusia 37 tahun ini telah menjelma menjadi reptilia melalui 700 jam pemasangan tatu, lima tanduk teflon diimplan di bawah kulit keningnya, memfailkan turun gigi ke dalam taringnya yang tajam, pencabangan dua dari lidahnya, dan regangan septum dan paras bahu beliau.


Horace Ridler: The Zebra Man
 
Horace Ridler mempamerkan dirinya sebagai The Great Omi atau The Zebra Man. Horace adalah seorang bangsawan Inggeris yang pulang dari Perang Dunia Pertama ke London di mana beliau memulakan transformasi yang menimbulkan kejanggalan yang terbesar di dunia. Tatu dari kepala hingga ke kaki di jalur hitam dan putih, ia menjadi Omni - Man Zebra. Seperti tahun-tahun berlalu penampilan Omi ini menjadi lebih dan lebih keterlaluan seperti yang dilakukan keperibadiannya. Namun tegasnya di sebalik tatu-tatu yang meliputi tubuhnya, "Saya hanya seorang lelaki biasa," katanya tidak lama sebelum kematiannya pada tahun 1969.


Lucky Diamond Rich: World's Most Tattooed Person
 
Lucky Diamond Rich dari Australia, telah membelanjakan lebih 1,000 jam mengubahsuai tubuhnya oleh beratus-ratus artis tatu. Beliau memulakan dengan mempunyai koleksi penuh dengan reka bentuk yang berwarna-warni dari seluruh dunia tatu di seluruh badannya. Tetapi tidak berpuas hati dengan berhenti di sana, Lucky seterusnya memilih 100% dakwat hitam, termasuk kelopak mata, kulit halus antara jari kaki, turun ke dalam telinga, dan juga gusi beliau. Beliau kini, secara rasmi, orang yang paling tatu di dunia, yang mempunyai liputan badan penuh.


Elaine Davidson: World's Most Pierced Woman
 
Elaine Davidson adalah wanita yang mempunyai tindikan paling banyak di dunia, mengikut Guinness World Records. Apabila diperiksa oleh seorang pegawai Guinness pada Mei 2000, Davidson mempunyai 462 tindikan, dengan 192 mukanya sahaja. Persembahan di Edinburgh Festival pada tahun 2005, Guardian melaporkan bahawa dia kini mempunyai 3,950 tindikan badan. Beliau mempunyai lebih tindikan di kemaluan beliau daripada di mana-mana bahagian badan yang lain - 500 dalam semua, secara luaran dan dalaman. Jumlah berat barang kemas dianggarkan kira-kira 3 kilogram. Sehingga Mei 2008, tindikan Davidson ialah 5920. Sehingga Februari 2009 tindikan beliau ialah 6005.

Paul Lawrence: The Enigma
 
Anda mungkin pernah mendengar mengenai The Enigma. Paul Lawrence adalah lelaki itu dengan kepingan teka-teki biru tatu di seluruh badannya yang telah mencipta namanya dengan melakukan aksi seperti menelan pedang, menggerudi hidungnya dan menelan pelbagai cecair, mengepam keluar dari dalam perutnya dan menelan mereka sekali lagi. Enigma juga merupakan ahli muzik yang berbakat.

Tiger Lady: Enigma's ex-wife
 
The Tiger Lady adalah nama pentas bagi Katzan, seorang artis tatu dan artis persembahan yang mengubah badannya dengan bertatu dengan tema harimau. Beliau menerima tatu yang luas ke seluruh bahagian tubuhnya dan memakai misai harimau melalui tindikan di wajahnya. Dia pernah berkahwin dengan "The Enigma". Mereka telah bercerai dan sekarang dia bekerja di sebuah kedai tatu di Austin, Texas.


Etienne Dumont: Living art
 
Etienne Dumont adalah seni & budaya pengkritik untuk sebuah akhbar di Geneva yang hanya mengubah badannya dengan beberapa tatu paling meriah pernah dibuat. Beliau juga mempunyai implan silikon di bawah kulit yang memberikan penampilan yang bertanduk, cincin 2.7 inci dalam setiap cuping telinga dan tindikan plexiglass melalui hidung dan bawah bibir bawah beliau. Dan beliau mendakwa memakai tatu beliau seperti seni.

The Tentacle Man
Dilakukan oleh Dark Freak di Luck All di Sao Paulo, Brasil.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog