Friday 28 November 2014

Inilah Kristina Pimenova, Kanak-kanak Perempuan Yang Paling Cantik Di Dunia!

Gifted: Kristina has been walking catwalks since the age of four, graced the cover of Vogue Bambini when she was seven, and has  been the face of Roberto Cavalli, Dolce & Gabbana, Armani and Benetton
Kristina Pimenova mungkin hanya berusia sembilan tahun, tetapi dia adalah satu model yang sangat berjaya sejak usia tiga, dan secara meluas dianggap 'gadis paling cantik di dunia.'




Kristina, dari Moscow, Rusia, telah berjalan catwalk sejak berusia empat, menyerikan penutup berprestij Vogue Bambini ketika dia tujuh, dan telah pun menyertai Roberto Cavalli, Dolce & Gabbana, Armani dan Benetton, dan acara2  lain.

Beliau juga mempunyai ramai peminat - lebih daripada dua juta pengikut Facebook.
Dengan rambut perangnya yang panjang, mata biru dan ciri-ciri wajah yang cantik, kecantikan yang menakjubkan Kristina ini tidak dapat dinafikan.

Ibunya Glikeriya Shirokova, seorang bekas model sendiri, seolah-olah menguruskan kerjaya anaknya itu dan Mans pelbagai akaun media sosial beliau.

Beliau kerap mengemas kini suapan Instagram Kristina dengan gambar beliau.

Beliau mula-mula mengusahakannya dalam pemodelan apabila dia berusia 3 tahun, mana-mana sahaja ibunya akan pergi, orang akan memberitahu dia betapa cantiknya Kristina dan memberitahu beliau untuk cuba pemodelan.

'Ibu beliau mengambil keputusan untuk mencubanya dan Kristie juga seronok dan gembira mengikutnya, terutamanya dan catwalk fashion show.

Bapa Kristina adalah Pimenov Ruslan, berumur 33 tahun dan seorang pemain bola sepak yang telah bersara yang bermain untuk Rusia pada 2002 FIFA World Cup.

Tidak banyak yang diketahui tentang Kristina Natalia - hanya adik-beradik beliau - tetapi satu tapak kipas, Kristina Pimenova UK, menyatakan dia adalah 15, yang menuntut di England dan mungkin tidak model.

Kristina mempunyai seorang kakak, yang berumur 15 tahun dan menetap di England namun kakaknya, Natalia bukanlah seorang model seperti adiknya.

Kristina, juga seorang gimnas yang kompetitif dan sangat berbakat.

Berikut gambar-gambar gadis cilik yang cantik ini:
Mom: Glikeriya (left) lists 'rules' on Kristina's Facebook page including, 'All the content shared on this page should be kid friendly,' and, 'Kristina's pictures can not be used for role playing'
Say cheese: Her Facebook biography reads, 'Kristie soon realized how much fun [modeling] was, especially catwalk and fashion shows. She's been having a blast ever since and is still loving every minute of it'
Kids corner: Although Kristina only models children's clothing, and wears little - if any - make-up in her professional shots, photos which involve her wearing shorts or little skirts often invite disturbing comments
The-most-beautiful-girl-in-the-world-Kristina-Pimenova-18
The-most-beautiful-girl-in-the-world-Kristina-Pimenova-16
The-most-beautiful-girl-in-the-world-Kristina-Pimenova-11
The-most-beautiful-girl-in-the-world-Kristina-Pimenova-6
The-most-beautiful-girl-in-the-world-Kristina-Pimenova-4
The-most-beautiful-girl-in-the-world-Kristina Pimenova-1-5
The-most-beautiful-girl-in-the-world-Kristina Pimenova-1-1


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog