Thursday 3 July 2014

Pengasuh ditahan tinggalkan kanak-kanak untuk pergi menggelapkn kulit

Seorag pengasuh berusia 23 tahun mengaku tidak bersalah atas tuduhan meninggalkan dua orang kanak-kanak kecil di dalam van mini semasa dia pergi ke spa tanning
Pada 15 Mei, Portland, Oregon, pegawai polis menemui seorang budak berusia 3 tahun dan seorang gadis berusia 2 bulan sedang basah encun dengan peluh dan menangis di Dodge Caravan dengan tingkap tertutup, semasa suhu di luar dalam 33 darjah celsius.
Satu laporan jenayah berkata budak lelaki itu telah memancar haba sehingga pegawai yang bertugas boleh merasakannya menerusi baju kalis peluru beliau, lapor Oregonian 
Jones, yang berambut perang platinum telah dibawa dengan kerusi roda ke Multnomah County Mahkamah Litar pada hari Jumaat, telah dibawa hadir pada dua tuduhan setiap darjah pertama layanan buruk jenayah, melulu membahayakan yang lain, darjah pertama pengabaian kanak-kanak dan satu tuduhan memandu semasa lesen digantung. 
Rekod polis yang diperolehi mengatakan bahawa Jones pada mulanya memberitahu pegawai bahawa ibu kanak-kanak ada bersama dengan kanak-kanak itu di dalam kereta. Beliau kemudian mengakui bahawa dia berbohong tentang beradanya ibu kerana dia takut.
Seorang pekerja kebajikan mengesahkan bahawa ibu mereka di tempat kerja sepanjang hari. 

Jones mempunyai rekod kesalahan sebelum DUI, memandu dengan lesen yang digantung dan kecurian, menurut KPTV. 

Jones perlu hadir di mahkamah sekali lagi pada Ogos 15 dan adalah dilarang untuk bekerja sebagai pengasuh, laporan negeri.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog