Wednesday 2 July 2014

Pakai baju fesyen berkemban, Lisa Surihani mohon maaf

 Terbaru, fesyen berkemban yang digayakan oleh Lisa ketika KL Fashion Week telah menerima kritikan daripada para peminatnya. Tampil tenang, Lisa memohon maaf atas gaya pakaiannya ketika itu.
lisa surihani berkemban
Kata Lisa menerusi Harian Metro:-
Sebenarnya kalau tengok betul-betul tak ada sampai saya terus berkemban pun tapi jika ada pihak yang kurang senang, saya minta maaf.
Apa yang saya boleh katakan adalah minta maaf kalau ada yang kurang senang atau tersinggung dengan imej itu, tapi saya selesa bekerjasama dengan Alia untuk pakaiannya.
Saya cukup terbuka dan okey jika ada yang menyokong atau menentang penampilan saya. Itu adalah biasa kalau apa yang kita pakai ada yang suka dan ada yang menentang.
Isu ini tak perlu ambil serius rasanya. Bagi saya tak perlu panjangkan benda yang tak perlu dipanjangkan.

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog