Thursday 25 December 2014

(VIDEO) Monyet Cuba Sedarkan Kawan Pengsan Terkena Renjatan Elektrik Dari Viral


Satu kejadian yang menyayat hati dan sangat menarik membawa erti persahabatan yang sebenar walaupun mereka bukan manusia. Memaparkan seekor monyet cuba menyelamatkan rakannya yang tidak sedarkan diri selepas terkena renjatan elektrik. Rakaman video tersebut menjadi perhatian dan viral di internet.



Menurut mereka yang melihat kejadian tersebut, salah seekor Monyet tersebut telah terkena renjatan elektrik daripada satu kabel yang bervoltan tinggi di sebuah landasan keretapi di Kanpur, India sehingga menyebabkan dia tidak sedarkan diri.


Rakan monyet tersebut terus menarik rakannya yang pengsan ke kawasan yang selamat dan berulang kali menggerakkan rakannya.


Monyet tersebut juga menarik rakannya ke dalam satu takungan air bagi menyelamatkan dan menyedarkan rakannya. Mereka yang menyaksikan kejadian tersebut kagum dengan sikap moyet tersebut dan menyifatkan ianya adalah "True Friendship".

3 comments:

  1. Monyet species UMNO macam mana pula............... Curi 2 tak henti pulak..................

    ReplyDelete
    Replies
    1. Politik3 24jam,kau pegi terjun jambatan la..

      Delete
    2. Ooii Anonymous 26 December 2014....ko tak habis2 ngan politik.....harap maklum...parti ko takkan dapat memerintah negara ni selagi umno ado...tau...ko ingat umno ni bodoh ke....segala strategi telah diatur supaya bn memerintah selama2nya.....strategi telah dibantu oleh pakar politik seluruh dunia tau....mimpi lah kau....

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog