Monday 27 October 2014

Kanak-kanak 9 Tahun Selamba Walaupun Tangannya Baru Lepas Dibaham Beruang

Gambar-gambar yang mengejutkan menunjukkan saat-saat seorang kanak-kanak lelaki kehilangan lengannya tersebut ketika menepuk badan beruang yang berada didalam kandang, yang kemudiannya tiba-tiba beruang tersebut menyambar tangan kanak-kanak itu dan merobek lengannya sehingga putus.

Anggota tangannya yang terputus beliau masih boleh dilihat berada di lantai dalam kandang beruang itu, hanya beberapa minit selepas serangan ganas tersebut berlaku. 

Kanak-kanak berusia sembilan tahun itu dilihat sedang berdiri sambil menahan sakit walaupun kelihatan tulang menonjol keluar dari mana lengannya dibanjiri darah pada bajunya. 

Dia berdiri bersahaja, tidak menangis, menunggu kakitangan perubatan tiba. Kejadian itu berlaku di Hebin Park Zoo, di bandar Pingdingshan di tengah-tengah wilayah Henan China, bersama dengan datuknya. 

Apabila datuknya pergi untuk membeli gula-gula, kanak-kanak itu naik di atas rel keselamatan untuk berada lebih dekat dengan haiwan dan pada ketika itu beruang meletakkan kepalanya melalui bar dan menarik kanak-kanak itu dengan lengannya.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog