Thursday 28 August 2014

'Aku dah dalam industri ni 22 tahun, dia tu baru setahun jagung,'- Azwan Ali

azwan aliRasanya semua orang tahu mengenai pertelingkahan yang berlaku antara Azwan Ali dan Sharnaaz Ahmad baru-baru ini. Kesemuanya gara-gara ‘selfie’ yang telah dilakukan oleh Azwan Ali ketika ketibaan jenazah mangsa MH17. Ramai yang menganggap Azwan Ali ber’selfie’ ketika tempoh 1 minit berkabung. Abang Nara pun fikir macam itu jugak. Rupa-rupanya anggapan tersebut salah. Terang Azwan Ali menerusi portal Murai:-
Dia tu siapa? Dia ingat aku selfie masa tengah bertafakur ke? Tolong sikit kalau tak tahu apa-apa jangan cuba nak memandai-mandai, sah-sah aku selfie sebelum bertafakur, aku ada dekat dataran pada pukul 9 pagi ok! Sebelum bertafakur aku selfie untuk kenang-kenangan, yang dia sibuk apahal!
Aku dalam industri hiburan sudah 22 tahun, yang dia baru setahun jagung, lagipun aku tahu bila waktu yang sesuai nak berselfie, ramai yang ‘naik hantu’ sebab keliru dengan ‘caption’ gambar itu, hakikatnya aku tidak berselfie ketika negara sedang bertafakur.
Ini Azwan Ali, memang aku ‘no bother’ dengan komen-komen yang cuba jatuhkan nama aku, sudah biasa, yang penting peminat-peminat yang menyokong aku tahu diri aku yang sebenar
azwan ali

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog