Tuesday 10 June 2014

Rozita Che Wan block 1000 orang di Instagram

Artis-artis Malaysia memang ramai yang suka berkongsi gambar-gambar aktiviti mereka di laman Instagram untuk tatapan peminat. Rozita Che Wan merupakan salah satu artis yang gemar berkongsi gambarnya dengan peminat-peminatnya. Lagi-lagi bila dah berkahwin mestilah nak kongsi dengan suami dia kan. Tapi bila ada yang komen-komen tak fikir dulu apa lagi, dapat block la.
                                   
Biarlah mereka nak muat naik gambar apapun, itu hak mereka. Tetapi kadang-kadang tak sedap mata juga bila tengok ada saja komen-komen yang tak sedap mata memandang. Ada yang sibuk mempromosi 'Visit my ig' ada yang bertelagah sesama sendiri.. Kan buruk tu. Tak salah pun nak komen atau menegur, tapi biarlah berpada-pada.
                                  

Kata Rozita kepada Mstar Online

Bagi saya, Instagram saya adalah ‘personal’ . Adalah menjadi hak saya untuk meletakkan gambar saya. Kalau sesiapa yang tak suka jangan follow. Saya pun pernah… lebih kurang 1,000 orang saya block.

Saya muat turun gambar pun, gambar dengan laki (suami). Sebenarnya gambar kami nampak macam bercium tu, sebenarnya kami bukan bercium pun. Tapi bila kita jelaskan, dia orang tetap kata tu gambar bercium. Kalau bercium pun apa salahnya, bukan laki (suami) orang.

Zain warna rambut pun nak komplen. Kita buat sesuatu benda mesti ada sebab. Dia terikat dengan Oh My English. Orang asyik nampak buruk je





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog