Monday 23 March 2015

GAMBAR-GAMBAR: Akibat Kemaruk Pembedahan Plastik, Hidung Gadis Ini Berubah Menjadi Buruk


Semakin ramai yang melakukan pembedahan plastik demi mengejar kesempurnaan wajahnya. Ada yang ingin semakin cantik, semakin kacak, atau meniru wajah artis tertentu. Malangnya, ketagihan pembedahan plastik menyebabkan wajah gadis ini rosak.

Gadis yang tidak disebutnya ini, di petik dari sebuah blog, mengalami kerosakan di muka kerana sering melakukan pembedahan plastik. Wajah gadis tersebut pada awalnya sempurna cantik dan halus, namun lama-kelamaan wajahnya mula mengalami kerosakan akibat pembedahan plastik yang berkali-kali di lakukan.

Beberapa foto yang dimuat naik oleh gadis tersebut menunjukkan bahawa bahagian hidung mengalami bengkak dan kemerahan hingga terpaksa ditutup oleh topeng. Jika dibandingkan antara foto selepas pembedahan plastik, wajah gadis ini mengalami banyak perubahan berbanding gambar masa kecilnya yang lucu dan comel.

Gadis ini dikhabarkan mempunyai masalah percaya diri kerana sering dianggap hodoh. Kerana itulah dia melakukan beberapa kali pembedahan plastik. Walaupun hanya untuk mendapatkan mata yang lebih lebar, dia melakukan 7 kali pembedahan plastik sekaligus suntikan asid hyaluronik agar matanya lebih cantik.

Namun pada akhirnya, rasa ingin tampil sempurna itu membawa masalah di bahagian hidung. Proses Rhinoplasty pada hidungnya membuat bahagian tersebut mengalami jangkitan dan membuat wajah gadis ini mengalami kerosakan. Hingga kini belum diketahui bagaimana keadaan terakhirnya.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog