Friday 21 November 2014

10 Anak Patung Yang Hodoh dan Menakutkan!

Marybel

Pada tahun 1959, Amerika menghasikan sebuah patung yang bernama Marybel yang sakit. Patung ini disertakan dengan bekalan perubatan sendiri: tongkat, perban, gips, gauzes dan pita pelekat. 



Mattel Saucy Doll
Ini adalah 1972 Mattel 16 " boneka "Saucy" Apabila anda mengepam lengannya kiri ke atas dan ke bawah, dia membuat ekspresi muka lucu.

Little Miss No Name
Pada tahun 1965 Hasbro mengambil laluan yang agak bukan tradisional dalam mencipta anak patung yang akan memenangi hati kanak-kanak perempuan. Mereka pergi ke arah yang bertentangan dengan tepat: anak patung yang tidak mempunyai nama dan apa-apa aksesori, hanya mempunya pakaian yang nampak miskin di badan dia, dan tangannya pula seolah-olah sedang meminta sedekah.


Cecilia
Boneka hantu ditunjukkan di atas dinamakan Cecilia. Artis Shain Erin menggunakan anak patung sebagai media seni. Anak-anak patung menyeramkan dibentuk sebagai zombi, hantu, mumia, tengkorak, dan raksasa! Namun, patung-patung yang dihasilkannya diminati ramai. Kebanyakan patung-patung di galerinya telah dijual.

Michonne Barbie Doll

Patung Bayi Pra-matang
Sebuah boneka direka untuk kelihatan seperti bayi pramatang yang sakit memakai tiub pernafasan telah dikutuk oleh badan amal.

Pengilang mendakwa anak patung boleh membantu ibu bapa bayi yang baru lahir sakit melalui proses berduka, dan sebahagiannya membeli anak patung itu hanya untuk mengingati bayi dalam keluarga mereka yang meninggal dunia.

Feed Me Doll
Susan's Costum Creey Dolls adalah salah satu laman web yang akan memberikan anda rasa seram sejuk. Bekas pengusaha pemakaman mayat dan pengawet binatang itu telah bersara dari pekerjaan lama jadi dia membuat patung-patung yang mengerikan dan menjual mereka sebagai barang-barang koleksi. Dia juga membuat hadiah peribadi yang meliputi segala-galanya daripada watak-watak fiksyen sains figuri bercuti. 


Norman and Marion



Gothic Horror Doll
Patung hasil pergabungan antara anak patung bayi dan tengkorak biri-biri

Twilight Dolls
Anak patung vampire ini sangat-sangat mahal.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog