Monday 29 September 2014

(14 GAMBAR) Sebelum dan Selepas Hodoh Jadi Cantik


Semua orang sukakan kecantikan dan keindahan. Semua nak jadi cantik atau suka lihat orang yang cantik-cantik dan kacak-kacak kan. Kadang-kadang orang yang tak cantik atau tak kacak sentiasa dipandang rendah atau diejek. Tapi macam mana bila yang tak cantik tu dah jadi cantik? Semua terkejar-kejarkan mereka balik kan. Mulalah menyesal layan buruk kann..

Berikut merupakan gambar-gambar sebelum dan selepas cantik/kacak:








































Jadi pengajarannya, jangan sentiasa pandang rendah orang lain. Kang orang tu jadi lebih cantik dari kau baru menggelupur kau. :P

2 comments:

  1. Saya pernah dikatakan mirip kelawar,tapi syukur kerana saya terima diri saya seadannya dan tak sangka saya agak cantik mengikut perubahan usia

    ReplyDelete
  2. Macam mereka boleh berubah saya pun nak berubah juga....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog