Thursday 7 August 2014

Pengikut laman Instagram Nora Danish cecah 1 juta, Nedim gelar peminat lembap

Jika Lisa Surihani dan Datuk Siti Nurhaliza mempunyai pengikut paling ramai di laman sosial Twitter, kini impian pelakon jelita, Nora Danish untuk memiliki 1 juta pengikut di Instagram tercapai.
Melalui laman Instagram milik hot mama ini, dia turut berterima kasih kepada pengikutnya. Iyalah, tak sangka kan secepat ini followers Nora meningkat.
Namun, kami dengar ada perkara kurang enak yang berlaku antara kekasihnya, Nedim Nazri dan salah seorang pengikut Instagram Nora berkenaan perkara ini.
Pengikut Instagram Nora Danish Cecah 1 Juta, Nedim Gelar Peminat Lembap?
Ceritanya begini, seorang peminat telah memuat naik foto yang menunjukkan followers IG Nora masih belum mencecah angka 1 juta. Malangnya, tindakan tersebut telah ditegur oleh Nedim dan menggelar peminat tersebut lembap. 
Sebenanrnya, melalui komen yang diberi, Nedim mengatakan handphone milik peminat berkenaan yang lembap, bukan individu tersebut.
Pengikut Instagram Nora Danish Cecah 1 Juta, Nedim Gelar Peminat Lembap?
Tetapi, mungkin cara Nedim menegur itu salah. Iyalah, cara pemahaman dan bacaan setiap orang kan berlainan. Pada kami ada baiknya jika Nedim menggunakan ayat yang mudah dan tidak membuatkan orang salah faham. Betul tak?
sumber OHBULAN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog