Sunday 2 November 2014

SADIS!! Lelaki Bunuh dan Rogol Mayat Teman Serumah!


Sadis!! Seorang wanita dari Orange County mati dalam keadaan menyayat hati apabila dibunuh dan kemudian dirogol oleh teman serumahnya sendiri.




Menurut laporan polis, Shelby Fazio, gadis 23 tahun dicekik dari belakang sebelum ditikam di leher oleh teman serumahnya, Bryan Santana.

Santana dilabelkan sebagai pembunuh yang amat kejam ditambah pula kenyataannya melalui laporan polis, bahawa dia mengaku turut melakukan hubungan seks dengan mayat mangsa.



Pembunuh yang merupakan penghantar pizza ini juga dikatakan sedang merancang untuk membunuh teman serumahnya yang lain. Bagaimanapun, Santana berjaya ditangkap oleh pihak polis.


Untuk makluman, rumah tiga bilik di John Street di barat Orange County ini disewa oleh Shelby, Santana dan seorang lelaki lain, John Heermance.

Rakan serumah lain, John Heermance yang baru pulang ke rumah tersebut terkejut dan ketakutan melihat lantai dan dinding berlumuran darah sebelum terserempak dengan Santana yang sedang mencuci tangannya yang dipenuhi darah.

Santana yang melihat John segera menerkamnya dari belakang dengan semburan lada dan pisau namun John sempat melarikan diri dan meminta bantuan.

Bagi mengubah identitinya, Santana sempat memotong rambut sebelum berjaya ditangkap oleh pihak polis.



mynewshub.my

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog