Wednesday 22 October 2014

Saya Bukan Playgirl- Nad Zainal

Putus cinta dengan 2 lelaki dalam masa tak sampai setahun telah menyebabkan ada pihak yang menggelar Nad Zainal sebagai ‘playgirl’. 2 lelaki tersebut tak lain tak bukan ialah Azwan Kombos dan Hefny Sahad. 
nad zainal
Jelas Nad Zainal:-
Ia tuduhan yang tidak berasas. Jika betul saya playgirl, saya tidak akan bercinta sehingga empat tahun lamanya (bersama Azwan). Kalau setiap dua minggu saya bertukar pasangan, baru boleh tuduh saya playgirl.
Saya tak perlu bercerita kepada satu dunia, orang tetap tidak faham juga. Terlalu banyak ‘nasi tambah’ sehingga saya sendiri tak larat nak jelaskan. Jadi, ada baiknya saya simpan sendiri.
Saya tidak pernah ralat ataupun bosan untuk bercinta kerana setiap yang berlaku itu bersebab. Dalam dunia ini, kita boleh bertemu sesiapa saja sepanjang kehidupan, jadi saya perlu bersikap profesional.
Buat masa ini, saya memberi fokus 100 peratus terhadap kerjaya. Saya masih muda dan keluarga juga sentiasa mendoakan yang terbaik. Saya percaya, cinta itu akan datang sendiri satu hari nanti tanpa perlu dipaksa
nad zainal
Yup memang manusia tidak akan bosan bercinta kerana ia adalah lumrah seorang insan untuk dicintai dan mencintai. Suatu hari nanti pasti akan ada jejaka yang akan membuka hati Nad Zainal untuk kembali bercinta. Sehingga saat itu tiba, baiklah Nad memfokuskan kepada kerjayanya sebagai pelakon. Semoga cinta Nad Zainal selepas ini akan membawanya ke jinjang pelamin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog