Tuesday 6 May 2014

Johan As'ari belum temu wanita idaman

                                                         

Tidak beberapa lama sebelum ini nama Johan As’ari menjadi bualan peminat industri hiburan setelah memutuskan hubungan cinta dengan Lana Nordin walaupun pernah mengumumkan telah melamar dan mahu berkahwin dengan artis wanita tersebut.

Johan As’ari juga pernah dikaitkan degan Izreen Azminda, Nabila Huda dan Shila Hamzah. Disebabkan oleh perkara tersebut, dia mendapat gelaran playboy.
                    
Melalui Sinar harian, ketika ditanya tentang cintanya, Johan memberikan respon:

“Kali ini, janganlah ada perigi cari timba. Apa yang paling penting saya akan utamakan restu kedua ibu bapa saya.”

Katanya lagi, “Saya tidak boleh lari dari memiliki perasaan untuk bercinta itu. Ia suatu perkara yang baik dan suci. Tanpa cinta saya bukan manusia yang baik.”

Apabila ditanya sama ada dia mempunyai ramai kawan wanita, Johan mengakuinya namun menyatakan mereka sekadar berkawan.

“Memang saya mempunyai ramai kawan wanita, namun bukan wanita idaman.”
Apa-apapun, semoga Johan akan menemui wanita idamannya dan seterusnya menamatkan zaman bujangnya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

histats

ping

ping blog